Fastighetsfrågor
Föreningen har avtal med Storholmen Förvaltning.
Vid akuta situationer (07.00-18.00) ska Storholmen Förvaltning kontaktas.
Kontaktuppgifter hittar ni i den högra spalten på sidan.
Kontakta Storholmen Förvaltning (ej akuta fel)
Ni ska alltid kontakta Storholmen Förvaltning vid:
- Rapportering av mindre fel i fastigheten (t.ex. trasig lampor, fel i tvättstugan , dörrar och lås etc.).
- Uppsättning av namnlappar på postfacket, din tidningshållare och utanför entré dörrarna.
- Telefonkopplingen från kodlåset utanför entrédörrarna
Kontaktuppgifter hittar ni i den högra spalten på sidan.
Vid kontakt via telefon eller mail vänligen ange:
- BRF Gåshaga Pirar 5
- Ert namn, adress och lägenhetsnummer
- Ärende
Kontakta Storholmen Fixit angående fel i er egen lägenhet (betalas av lgh innehavaren).
Ni kan alltid kontakta Storholmen Fixit angående fel i er lägenhet. Detta sker på egen bekostnad (glöm inte att begära RUT-avdrag om ni vill ha det).
Kontaktuppgifter hittar ni i den högra spalten på sidan.
Vi rekommederar:
- Lidingö Lås & Larm
- Rödjare Elektriska AB
- Storholmen Fixit
Vid kontakt via telefon eller mail vänligen ange:
- BRF Gåshaga Pirar 5
- Ert namn, adress och lägenhetsnummer
- Ärende